ya allah keluarkan diri ini dr masalah ini ya allah..yg membelenggu diri..
salah siapa ya allah...salahkah aku?ya allah..ampunkan diri ini ya allah..
tunjukkan aku jln keluar...dan berlapang dadalah mereka ke atas diri ini..
tidak lagi mahu melukakan hati sesiapa..
ya allah kurniakan kami yg terbaik buat diri masing-masing..
ya allah kuatkan hati ini..
aku insan lemah..
yang masih mencari diriku ya allah...
mencari diriku yang dahulu yang telah kutinggalkan..
kerana cinta dunia yg melalaikan aku ya allah..
tidak lagi ku ingin mengingatkan dosa yg lalu ya allah..
ampunkan diriku ya allah..
kurniakan yg terbaik buat diriku ya allah..
dan utk diri mereka..
redhakanlah ht mereka terhadap diri ini ya allah..
aku insan lemah lg hina ya allah..
permudahkan segala urusan hidupku ya allah..
kuatkan hati ini ya allah...


Sunday, November 1, 2009 at 1:17 AM

0 Comments to " "