TAKE HEART: A KILLER STALKING YOUNG PEOPLE

THAT'S WHY THEY CALL THEM CRUSHES. IF THEY WERE EASY, THEY'D CALL THEM SOMETHING ELSE

I just read a post in my beloved best fren http://herkipos.blogspot.com/ -i'll be waiting for you..

wow!amazed me as well=) hehe..Yeah quite agree with my friend that hot topic among frens is 'kawin..kawin..' xde keje lain?? huhu..is it 20 years old and above is the 'peak' of age to get married??mmgla sesuai..tp tunggula 24 ke 25 ke habis stdy kan..but klu tak silap 1st time org merisik sy kat mak when i was 18!!hoho...baru habis spm, kat matrix...i've much2 more to do..i want get 4.0 during that time...but they are talking about marriage:( luckily, my mom not encourage her children to get married early 20.. mak kata, xyah dok risau la, blajaq pandai2, dpt keje elok2, adanya org nak, jdoh setiap org tue ada, tgh bujang ni la berkesempatan buat macam2, nnt dah kawin susah..ada anak lagi..haa..xyah dok gatai ngat, blajaq dulu..huhu kan kena ceramah free haha..love my mom=) rindu arwah abah juga...

those quotes above i found in reader's digest..sounds interesting to me right now hehe..heart is cardio/cardiac in medical terms..eg:cardiovascular, cardiac cycle etc..but this is out of medical thingy k hehe..erm my heart is broken because of a friend..erm don't care la..let it be!!cheer up maksu akmaL!!hehe..

i have few words that i received from my friend nun..far2 away in south..haha cam kat kutub selatan je, tapi as long i knw kwn sy tue bukan beruang kutubla haha mmg xley nk serius btol,tgh super screwy!those words that relieved my pain jgk, just wanna share with you guys out there..

kata-kata saidina ali "selemah-lemah manusia ialah org yang tak boleh mencari sahabat dan org yang lebih lemah dari itu ialah org yang mensia-siakn sahabat yang telah dicari"

jika kita bersahabat, bersiaplah utk berkorban demi sahabat kita, jika kita bermusuhan dengan sahabat, siaplah untuk mengalah demi persahabatan kita...

sabda rasulullah " 3 perkara yang sentiasa ada dalam umatnya: kepercayaan sial, hasad dengki, berprasangka" ~sama2 lah menjaga hati kita...

hadis nabi lagi "jauhilah prasangka kerana prasangka itu adalah perbicaraan yang paling dusta" astagfirullah, sama2 kita mohon agar kita dijauhkan buruk sangka pada org, biasalah kan salu kita mesti tak terlepas sangka yg mcm2 kat org lain..tp macam mana n apa kita rasa jika kita di prasangka begitu??tentu sedih kan...jg lah hati kita=)

adeyyla...ngantuks pulaks..badan sengal2+back pain coz travel hampir2 12jam !! tido atas bas xley tahan..huhu..tp dh memang kaki tidoq kan..lena jugak sakit2 badan pon hehe..oklah..bear mak bg dah lambai2 mintak dipeluk haha..nk tido=) wassalam...have a nice day!may allah bless!!

Thursday, August 20, 2009 at 3:19 PM , 11 Comments

SPOILER??

assalammualaikum w.b.t..

sahabat-sahabatku yang dirahmati allah..erm kontroversi skit tajuk harini..lama tak menulis,tp hari ni ana geram bangattt, nak luahkan jugak tak kira!huhu..sbb mood saya hepi2 bgn pagi ini dh spoil huhu..xpela..abaikannya..after luahkan sy akan ok insyaallah..

just take a few seconds..or minutes hehe..come..let us think..apa sebenarnya tujuan kita bersahabat? untuk tambah kenalan atau suka-suki hati lah org berkawan then aku pun nk berkawan..??atau, ada sebab lain atas kepentingan diri sendiri??ermmm..it's depends to individual la kan..setiap org punya hak untuk menilai,tp ingat..apalah hak kita utk menilai beyond our limit..sbb semua org tidak sempurna..dan allah jadikan kita pelbagai, dari fizikal hingga ragam yg bermacam2 supaya kita saling lengkap-melengkapi..betul x pendapat ana?

tp sebenarnya, pertemuan dan perpisahan itu kerana allah..betul x?kata seorang sahabat ana, persahabatan itu ibarat untaian tasbih, ada permulaan dan tiada penghujung..sahabat di kala waktu susah dan senang. tidak meninggalkan kita walau kita tersesat malah dia datang menghulurkan tangan menarik kita dari jalan kesesatan..nak mencari sahabat yang setia dan jujur susah, macam nak mencari sebutir permata di celahan kaca..erm betul kan...sy akan ingat nasihat dia even mungkin after this i won't get any advice anymore from that person..

tak kisahlah org tue ikhlas atau tak nk bersahabat, bg sy selagi ok tak melanggar syariat, ukhwah fillah..tp kita tak tahu apa yg terlintas di hati dan fikiran insan lain..hanya allah yg tahu, sehingga mana keikhlasan dan niat itu..tapi,bg sy jgnlah persahabatan itu dicampuradukkan urusan lain yang bukan pada masanya n yang hanya akan melukakan pengakhirannya..segalanya kita sandarkan pada allah..tp janganlah bercakap sebarangan pulak kn lepas bersahabat, walhal bersahabat pon tak lama tiba2 nak menilai kita,owh..adakah sy tak patut cakap mcmni?tp..ini yang sy kesalkan..sy sayang semua sahabat sy, jika salah kita menegur, ingatan utk dia dan diri kita..tp..tak habis2 kita dilontarkan kata-kata fitnah mungkin sy kira..ataupun prasangka..atau apa-apa jela..

salahkah sy nk bersahabat dgn semua orang? tak kisahlah jika ada yang nk melupakan sy, itu hak masing2 kn..sbb dia ada sebab utk melupakan sy..n andai blh diputarkan masa n tahu things will turn up like this, i won't accept to b fren wif that person..erm sesal kemudian tiada berguna..tp kenapa nak cakap sy macam tu? xpernah lagi ada kawan-kawan yang cakap sy mcm tu=( sedihla...adeyy..'emotional disruption'..suffocating in my own emotion right now..not stable..blow up just in seconds!!

ok my dear self..let it be..i don't want to think about this anymore,allah kan ada..depends to that person to say whatever he or she wanna say..i'm just me and will be me n forever i want to be me! you just come once in my life in just a very2 short time...pretending that u know me well..even dah bertahun berkawan,none of my frens, boys or girl frens ever said the way u said..
whoaaa!!i'm overdose of 'mad' paracetamol hehe..nak serius pon xley nk serius=) yeah joyful..

tonight i'll be back to USMKK, rindu sahabat-sahabatku..esp ain,aini,sya,milah,aten..kasih sayang kami tanpa syarat=) to my dear frens and readers...selamat menempuhi ramadhan, moga penuh keberkatan buat kita..mungkinkah ramadhan ini kali terakhir? ya allah..hanya Engkau yg maha mengetahui..gunakan kesempatan yang ada..insyaallah...smoga perjalanan pulang sy selamat ke kelantan..amiin..

wassalam..

at 4:47 AM , 0 Comments

Tundukkan hati...


....rahsia keikhlasan hidup di dunia fana...

assalammualaikum w.b.t....kaifahalukum??ana bikhair alhamdulillah=)

mempraktikkan pengetahuan bahasa arab yang menginjak hilang dari kamus lipatan minda. sangat lama tidak menggunakan bahasa arab,last lower form. skang ada jugak bila baca tafsir, tapi itula..tak cukup kuat macam zaman sekolah dulu ada jugak guna dlm seharian dok menghafal..erm indah jika terkenang..namun itu semua sejarah..hari ini adalah milikmu..

setiap detik tanpa sedar berlalu meninggalkan..malam melabuhkan tirai menjengah tengah malam..dan aku masih berteleku di dalam kamar sunyi ini bertemankan bunyian unggas malam ciptaan allah..subhanallah..

tajuk di atas ku petik dari buku karya tuan guru dato' nik abdul aziz nik mat..


bagi saya, buku ini banyak memberi ruang kita mendidik jiwa mengikhlaskan hati sebagai insan di dunia fana ini..ingin saya kongsi beberapa frasa darinya..

yahya b. muaz berkata"aku sama sekali tidak memerintahkanmu untuk meninggalkan dunia, tetapi aku memerintahkanmu supaya meninggalkan dosa-dosa. meninggalkan dunia adalah keutamaan tetapi meninggalkan dosa adalah kewajipan. sesungguhnya menegakkan kewajipan adalah penting daripada sebuah keutamaan (yang sifatnya tidak wajib)"

bagi mereka yang mencari dunia dgn harapan utk mencapai kejayaan di akhirat kelak, mereka akan sentiasa redha dgn apa yang dikurniakan, merafakkan kesyukuran kepada allah atas apa yang diperoleh dan sentiasa merasa cukup dengan kurnia dan rezeki yang dianugerahkan. hati akan sentiasa tenang dan terhindar daripada resah memikirkan dunia. segala usaha akan dihitung sebagai amal jariah dan ibadah yang akan dibalas dengan pahala. bahkan, mereka ini bakal menempuhi detik perpisahan dengan dunia dalam keadaan yang sejahtera.

erm..bagi sahabat-sahabat,muslimin muslimat, saya syorkan membaca buku ini lantaran hidup kita penuh dengan keinginan yang tak bertepi. mungkin tanpa sedar, keinginan ini memesong hati daripada tuntutan keredhaan Ilahi. biarpun masa lalu hidup kita penuh onar dan ranjau, namun..allah berikan kita peluang dan pilihan..kita boleh menjadi lebih baik dari hari semalam..
mungkin pengalaman dululah, yang meletakkan dimana kita sekarang..Dia maha mengetahui dalam setiap pencaturan hidup setiap insani..

kata ust. hasrizal..erti hidup pada yang memberi..sharing is caring=)

Tuesday, August 11, 2009 at 11:03 PM , 2 Comments

..getaran jari-jemariku mengekspresi rasa hati..

assalammualaikum w.b.t..

ketika sendirian di bilik bagai kotak ini bertemankan katil, meja, almari, buku-buku yang melambak..huhu...nak balik....baru sekejap td membaca msg di facebook. buatkan aku terfikir,lagi dan lagi...adakah aku dilahirkan untuk menjadi pemikir ya allah? pemikir yang terlalu serius berkenaan soal hidup? moga keupayaan berfikir ini ku gunakan untuk memikirkan segala kejadian mu ya rabb, agar menambah keimanan dlm diri..kerana org beriman akan sentiasa memikirkan segala kejadian firman allah dalam al-quran..

ya allah..apa hikmah di sebalik yg terjadi dalam hidupku ini..i'm keep asking..teman-teman datang dan pergi..moga pertemuan dan perpisahan kami kerana mu ya allah..susah mencari yang ikhlas, tapi apakah erti ikhlas pada pandangan manusia. allah lbh mengetahui setiap yg terlintas dlm hati setiap hambaNya. Moga diriku dan sahabat-sahabat sentiasa berada dalam perlindungan dan pemeliharaan Mu, jangan kau biarkan kami menentukan nasib kami sendiri ya Allah.

kadang-kala rasa hati ingin berehat panjang...jauh dari insan-insan..yg bakal melalaikan hati. tapi inilah ujian yang Kau berikan pada diri dari dulu hingga kini. moga dengan pengalaman ini menjadi pengajaran beerti dlm hidupku sebagai pengembara di bumi ya tuhan. dan dengan pengajaran ini dapat ku kongsi bersama teman-teman sebagai pedoman hidup insyaallah..

dah hampir waktu berbuka..ohh rindu masakan mak..sorang2 berbuka=( sedih nya...
ya allah kurniakan yg terbaik utk ku ya allah...kau maha mengetahui...

Monday, August 10, 2009 at 6:57 PM , 2 Comments

eternal love...immortal..

artikel ini sgt menyentuh jiwa sy,ingin sy kongsikan bersama sahabat-sahabat.

insyaallah sila-sila la ke http://www.rediesh.com espcially to my sisters in islam..

Membentuk Cinta Abadi… (=



ros018

Jalaluddin Rumi says: Kata pujangga, cinta letaknya di hati. Meskipun tersembunyi, namun getarannya tampak sekali. Ia mampu mempengaruhi fikiran sekaligus mengendalikan tindakan. Sungguh, Cinta dapat mengubah pahit menjadi manis, debu beralih emas, keruh menjadi bening, sakit menjadi sembuh, penjara menjadi telaga, derita menjadi nikmat, dan kemarahan menjadi rahmat. Cintalah yang mampu melunakkan besi, menghancurkan batu karang, membangkitkan yang mati dan meniupkan kehidupan padanya serta membuat budak menjadi pemimpin. Inilah dasyatnya cinta.

Namun hati-hati juga dengan cinta, kerana cinta juga dapat membuat orang yang sihat menjadi sakit, orang yang gemuk menjadi kurus, orang yang normal menjadi gila, orang kaya menjadi miskin, raja menjadi budak, jika cintanya itu disambut oleh para pecinta palsu. Cinta yang tidak dilandasi kepada ALLAH. Itulah para pecinta dunia, harta dan wanita. Dia lupa akan cinta ALLAH, cinta yang begitu agung lagi murni.

Cinta ALLAH cinta yang tidak bertepi. Jikalau sudah mendapatkan cinta-NYA, dan manisnya bercinta dengan ALLAH, tidak ada lagi keluhan, tidak ada lagi tubuh lesu, tidak ada tatapan kuyu. Yang ada adalah tatapan optimis menghadapi segala cubaan, dan rintangan dalam hidup ini. Tubuh yang kuat dalam beribadah dan melangkah menggapai cita-cita tertinggi yakni syahid di jalan-NYA jua.

Tidak jarang orang mengaku mencintai ALLAH, dan sering orang mengatakan mencintai Rasulullah Sallallahu Alayhi Wa Sallam, tetapi bagaimana mungkin semua itu diterima ALLAH tanpa ada bukti yang diberikan, sebagaimana seorang arjuna yang mengembara, menyebarangi lautan yang luas, dan mendaki puncak gunung yang tinggi demi mendapatkan cinta seorang wanita. Bagaimana mungkin menggapai cinta ALLAH, tetapi dalam fikirannya selalu dibayang-bayangi oleh wanita atau lelaki yang dicintai. Tidak mungkin dalam satu hati dipenuhi oleh dua cinta. Salah satunya pasti menolak, kecuali cinta yang dilandasi oleh cinta pada-NYA.

Di saat ALLAH menguji cintanya, dengan memisahkanya dari apa yang membuat dia lalai dalam mengingat ALLAH, sering orang tidak bisa menerimanya. Di saat ALLAH memisahkan seorang gadis dari calon suaminya, tidak jarang gadis itu langsung lemah dan terbaring sakit. Di saat seorang suami yang isterinya dipanggil menghadap Ilahi, sang suami pun tidak punya gairah dalam hidup. Di saat harta yang dimiliki hangus terbakar, ramai orang yang hijrah ke rumah sakit jiwa, semua ini adalah bentuk ujian dari ALLAH, kerana ALLAH ingin melihat seberapa dalam cinta hamba-hamba-NYA kepada sang penakluk jiwa, ALLAHU RABBI. ALLAH menginginkan bukti, namun sering orang pun tidak berdaya membuktikannya, justeru sering berguguran cintanya kepada ALLAH, disaat ALLAH menarik secuil nikmat yang dicurahkan-NYA.

Itu semua adalah bentuk cinta palsu, dan cinta semu dari seorang makhluk terhadap KHALIQnya. Padahal semuanya sudah diatur oleh ALLAH, rezeki, maut, jodoh, dan langkah kita, itu semuanya sudah ada suratannya dari ALLAH, tinggal bagi kita mengupayakan untuk menjemputnya. Amat merugi manusia yang hanya dilelahkan oleh cinta dunia, mengejar cinta makhluk, memburu harta dengan segala cara, dan enggan menolong orang yang papah. Padahal nasib di akhyrat nanti adalah ditentukan oleh dirinya ketika hidup di dunya. Bersungguh-sungguh mencintai ALLAH, ataukah terlena oleh dunya yang fana ini? Jika cinta kepada selain ALLAH, melebihi cinta pada ALLAH, merupakan salah satu penyebab du’aa tidak terijabah.

Bagaimana mungkin ALLAH mengabulkan permintaan seorang hamba yang merintih mengadah tangan kepada ALLAH di malam hari, namun ketika siang muncul, dia pun melakukan maksiat.

Bagaimana mungkin du’aa seorang gadis ingin mendapatkan seorang lelaki sholeh terkabulkan, sedang dirinya sendiri belum sholehah.

Bagaimana mungkin du’aa seorang hamba yang mendambakan rumah tangga sakeenah, sedang dirinya masih diliputi oleh keegoisan sebagai pemimpin rumah tangga.

Bagaimana mungkin seorang ibu mendambakan anak-anak yang sholeh, sementara dirinya disibukkan bekerja di luar rumah sehingga pendidikan anak terabaikan, dan kasih sayang tidak dicurahkan.

Bagaimana mungkin keinginan akan bangsa yang bermartabat dapat terwujud, sedangkan keperibadian diri belum bisa menjadi contoh teladan.

Banyak orang mengaku cinta kepada ALLAH dan ALLAH hendak menguji cintanya itu. Namun sering orang gagal membuktikan cintanya pada sang KHALIQ, kerana disebabkan secuil musibah yang ditimpakan padanya. Yakinlah wahai saudaraku kesenangan dan kesusahan adalah bentuk kasih sayang dan cinta Allah kepada hambanya yang beriman.

Dengan kesusahan, ALLAH hendak memberikan tarbiyah terhadap ruhiyah kita, agar kita sedar bahwa kita sebagai makhluk adalah bersifat lemah, kita tidak bisa berbuat apa-apa kecuali atas izin-NYA. Saat ini tinggal bagi kita membuktikan, dan berjuang keras untuk memperlihatkan cinta kita kepada ALLAH, agar kita terhindar dari cinta palsu.

Dan ALLAH tidak akan menyia-nyiakan hamba-hamba-NYA yang betul-betul berkorban demi ALLAH semata. Untuk membuktikan cinta kita kepada-NYA, ada beberapa hal yang perlu kita persiapkan yaitu:

1) Iman yang kuat.

2) Ikhlas dalam beramal.

3) Mempersiapkan kebaikan internal dan eksternal. Kebaikan internal iaitu berupaya keras untuk melaksanakan ibadah wajib dan sunnah. Seperti qiyamulail, shaum sunnah, bacaan Al-qur’an dan haus akan ilmu. Sedangkan kebaikan eksternal adalah buah dari ibadah yang kita lakukan pada ALLAH, dengan keistiqhomahan mengaplikasikannya dalam setiap langkah, dan tarikan nafas disepanjang hidup ini. Dengan demikian Insya-ALLAH kita akan menggapai cinta dan keredhaan-NYA.

Sumber: barisonline.co.nr
Credits: ‘2′ ALLAH Azza Wa Jalla & Rasulullah Sallallahu Alayhi Wa Sallam. (=

۞~♥ღ||Musleemah||ღ♥~۞ says: Teringat akan kata-kata Suhaimi, suami kepada Ina dalam rancangan Sehati Sejiwa.

Rumah tangga, percintaan mahupun persahabatan, harus meletakkan ALLAH di hadapan dulu. Seterusnya harus menanamkan sifat kesabaran, bertolak-ansur dan senantiasa beristiqhomah dalam melakukan ibadah. (Segala-galanya Lillahi Ta’ala semata.)



Saturday, August 8, 2009 at 10:46 AM , 0 Comments

Doa senjata mukmin..


assalammualaikum w.b.t..

hari ni saya nak kongsi sikit tentang doa.sy jumpa kat page facebook one of my fren. erm memandangkan USM Kampus Kesihatan tidaklah berapa sihat akibat wabak yang ditakuti ketika ini.. bolehla kita sama-sama amalkan doa ini agar dilindungi dan dijauhi oleh Allah perkara-perkara yang tidak dingini.. sebelum itu, kepada sesiapa yang ada symptoms like demam,batuk,sakit tekak,sakit dada (sesak nafas) janganlah memandang enteng kesihatan anda.jangan katakan ia adalah demam biasa.daripada biasa boleh menjadi luar biasa. terus dapatkan rawatan ok=)

Friday, August 7, 2009 at 11:01 PM , 0 Comments

ISLAM IS THE WAY OF LIFE....

Assalammualaikum to all muslims..really proud to be a muslim..

i just read an email from MARESMARTIAN'S group (MRSM Taiping) posted from one of my friend, she asked for an answer regarding MJ's death..this article below i paste from the mail, it's really touch my heart deep inside. if that so, MJ was murdered and he's a muslim, that means he is our brotherhood in islam.

MJ meninggalkan kita dengan tanda tanya, yang pasti hanya dia dan allah yg mengetahui kebenaran keislaman beliau.Jika benar dia seorang muslim, semoga allah merahmatinya.they can manipulate whatever issues, just because they afraid that Islam will spread..yeah n day after day Islam will spread insyaallah..

however brothers and sisters in islam..inginkah kita menjadi seperti buih-buih di lautan, yang banyak jumlahnya, tapi hilang begitu sahaja apabila ombak memukul pantai dan berlalu mengikut aliran air yg tidak pernah kering..

i wondering..keep thinking..adakah aku hanya islam pada nama?aku solat,tapi adakah solat ku melepasi lapisan langit pertama nanti?owh allah,keep praying..ya allah hanya ini yang mampu ku persembahkan kepadaMu,terimalah amal ibadat ku ya allah,ku pohon redha dan rahmat Mu ya rabbi..walau kita sering muhasabah diri,tapi kenapa kadang-kala ia tidak meresap jauh ke dasar hati..kotorkah hati ini?hanya allah yg mengetahui keikhlasan hamba-hambaNya..i still keep searching..entah esok atau lusa ajalku tiba ya allah..berikan ku kesempatan ya allah..

tomorrow i'll be back to Kg.hope everything will be fine.semoga allah selamatkn perjalanan kami.semoga allah mengampunkan dosa-dosa kita,ya allah letakkan kami dlm rahmatMu ya allah..

Michael Jackson (MJ) was known as the most loving person in the world. He gave up most of his assets for charity and all his life, he fought for equality of the African Americans, AIDS victims, Against Drug Abuse, Against Abortion, Against Child Labor and secretly channelled his properties for the hungry children of the world. However, he wasn't peace at heart. He always think of himself as a child trapped inside a man's body. Being Peter Pan is all his dream, never to grow up, forever a child. That inspires him to build Neverland - a heaven for children. Children of all ages and races are welcomed to Neverland. MJ had so much love to give.

However, he made a mistake which he didn't know of the consequences. He saw the peaceful life his brother, Jermaine (Muhammad Abdul Aziz) had as a Muslim - true, Jermaine faced so much pressure that he moved to Bahrain .

In 1989, MJ made a press conference which shocked the world, "I have seen the Islam in the life of my brother, I have read the books about Islam. And I'd love to someday feel the calmness and peace of Islam...."

Since that, MJ's life was never the same again.
He was accused of so many accusations against child molestation. MJ was not someone who can deal with much pressure as he is a 'delicate child'. All the extortion and black mail followed after that. Everything he did was being seen as wrong in the eyes of the Media. All these are to influence his fans to hate MJ. If he is hated, then he would not be influencial anymore.

For several years, he stayed in England . Getting motivation from a long time friend, Cat Stevens, who had converted into Islam - named Yusuf Islam. From him, MJ learnt how Yusuf had survived being Muslim. He made friends with a song writer, Zain Bhikha too, who wrote a song titled, "GIVE THANKS TO ALLAH", which he wanted MJ to sing whenever he is ready.

Following his trial, MJ withdrew to Bahrain , where he was the special guest of sheik Abdullah bin Hamad Al Khalifa, the son of Bahrain 's king. It was then that Michael began to give conversion more "serious thought."
MJ stayed in Bahrain for approximately 3 years. He studied Islam, the prayers and learn to read the Koran (al-Quran).

Finally, he came back to Los Angeles and in November 2008 MJ had formally converted to Islam in a ceremony at a close friend's house in Los Angeles .
He perform Haj with the King of Bahrain and son on December 2008.

He had a hidden agenda when he wanted to make a final comeback. He annouced in a press conference on March 2009, "This will be my final concert. I'll see you all in July...."

He planned that during his concert, he would announce that this is the FINAL concert as he wouldn't be performing anymore. He will declare that he is a Muslim and will only sing with Yusuf Islam and Friends.
At the end of the concert, he will be singing the song, "GIVE THANKS TO ALLAH" with Yusuf Islam. That is the reason why he chose London as his final concert venue instead of the USA . It was because he thought he could escape the USA 's extortion, and that he could perform with yusuf Islam who is in England .

At 12.30am, 25th June 2009, he hugged his production manager and said, "After reherasing for 2 months, I am finally ready for the concert..."
Before leaving to sleep, he waved his dancers, "It was a good night everyone. I'll see you all tomorrow..."
The next thing... He was pronouced dead at 2.26am....

When 911 was called, there are so much questions asked. It is as if they didn't know who MJ is and where he lived. The questions asked are more towards to delay time.
The hospital said the autopsy result can only be obtained after 2 months - very illogical as even the worst African technology could obtain the result in less than 2 weeks.

MJ's family members opt for second private autopsy as they started to feel something fishy is going on. The result came out in about 4 days - MJ was drugged with high dosage of anaesthetic - drug that brings about a reversible loss of consciousness, if used to much could stop the heart from beating.

Another result which was not aired in the media was, MJ's stomach is empty of this drug, but his blood were filled with it - same case as the death of Marilyn Monroe.
The private doctors also found many needle marks, afraid to be forced injections given to MJ on his bed.

In CNN Live after a week, Barack Obama was interviewed. And he said, "I love MJ, I grew up listening to his songs. It is a great loss, but rest assured that there is no conspiracy in his death..."
Now, why must a President made such statement before the official autopsy result came out? How would he know that there is no conspiracy without the post-mortem result? Seems like someone is afraid of his shadows.

MJ was known to the world as a person who is against drug abuse. Why must he be addicted to drug, then? If he wanted to commit suicide, why rehearse for his concert? And why will he want to see his dancers the next day?

Enough about his death. I am sure people around the world is not stupid anymore. These supreme power can fool us during the Marilyn Monroe conspiracy, Martin Luther King and Princess Diana. But in this MJ's case, they left too many loopholes for those who think...!!

MJ left us with this unfinished studio-recorded song, GIVE THANKS TO ALLAH. You can download this song here: http://www.filefactory.com/file/ahb80ff/n/Micheal_Jackson_-_Give_Thanks_To_Allah_mp3

MJ's family was about to give him a Muslim burial with the help of The Brotherhood of Islam. But, the CIA showed up at Neverland's door - blackmailed them that if they do so publicly, Katherine (MJ's mother) would be pull off from MJ's 3 children's custody as well as MJ's estates. Instead, they'll hire Debbie Rowe for the purpose, and the court will be in their favour. So much for democracy and fairness...

Finally, they agreed to let MJ have a Muslim Burial in Neverland. But in condition, must show to the public a Christian Memorial Service, as to prove to the world that MJ was never a Muslim.

So, Staples Centre was just a normal show. That's why the coffin was closed and sealed.

MJ was buried days earlier. The Gold Coffin was empty. They were about to bury the Coffin according to Christianity ways in Hollywood - as in their deal with the USA Government.

These happened, because the USA is afraid of the rising numbers of Muslims in the world.


Wednesday, August 5, 2009 at 1:44 AM , 2 Comments