business kek kukus :)


ustaz rosli, kak rabiah & kak ti:)


assalammualaikum w.b.t..

hari ni sangatlah penat...started from 2 days ago...saya pulun membuat kek kukus n banyak juga dibantu oleh mak n kakak saya...:) habis je elektif kat hospital 5pm..balik rumah membuat kek kukus coklat...sangat simple n sedap...actually i got the recipe from myresipi.com..terima kasih banyak2 kepada contributor, from this website jg saya banyak dapatkan resipi2 masakan kesukaan yg sangat mudah n so yummy !! especially pastry..hee menambahkan skill yg sangatla tak pandai ni...






sebahagian daripada kek yang dijual:)


then i got the idea, daripada takde keje kepada membuat kek kukus sepenuh masa selama 2 hari before hari kantin sekolah kebangsaan khir johari hehe...alhamdulillah...sambutan sangat laris habis terjual pagi tadi...ada tu datang balik beli lagi :) al-maklum la kanak2 memang suka kn...ditambah pula mendapat tempahan cikgu pada hari isnin ni...so terpaksalah saya siapkan bersengkang mata pulak esok :)

saya join tumpang sekaki gerai jualan J-QAF.ustaz2 n ustazah sangatlah havoc!hee...diorang jual mee celup and air..and saya float+kek kukus + home deco :) seronok jg lama tak berniaga..last zaman sekolah :)

tapi yang tak menariknya hari ini...saya terseret sikit kete one of the teacher..kereta yang crowded menyebabkan saya ter'hilang kawalan' or ilusi optik...benda dah nak jadi nak wat macam mana kn:( xpela...one of my life time experience...apa-apa pun alhamdulillah :) cuti 4th year yang mungkin saya tak akan rasakan tahun depan...the last year ever before graduate..huhu...


Saturday, June 25, 2011 at 8:17 PM

0 Comments to "business kek kukus :)"